Ogłoszenia do planów zajęć w semestrze letnim 2024/2025
Odwołane zajęcia w semestrze LETNIM 2024/2025 - PLIK (ostatnia aktualizacja: 28.05.2025 r.)
Zgodnie z organizacją roku akad. 2024/2025
-
18 czerwca 2025r. (środa) - zajęcia według planu z piątku
UWAGA zmiana sali!
Dnia 27.05.2025 jednorazowa zmiana Sali z 302:
- dr K. Olszewska 1 rok Logistyki w godz. 9.45-11.15 do Sali 130
-dr H. Gawroński, prof. uczelni 2 rok EPL i 1 rok Logistyki godz.11.15-15.45 do Sali 208
UWAGA 2 EPL !!!
W dniu 20.05.2025 r. w godz. 11.30-14.00 na zajęciach u dr hab. Henryka Gawrońskiego, prof. uczelni nastąpi jednorazowa zmiana sali z 302 na 207/08C
UWAGA 1 EKONOMIA!!!
W dniu 20.05.2025 r. nastąpi jednorazowa zmiana sali na zajęciach u dr hab. Krzysztofa Sidorkiewicza, prof. uczelni w godz. 12.00-12.45 z sali 109/110C na salę 107/108C
UWAGA 1 LOGISTYKA!!!
W dniu 20.05.2025 r. nastąpi jednorazowa zmiana sali na zajęciach u dr Katarzyny Olszewskiej w godz. 9.45-11.15 z sali 302 na salę 130
UWAGA !!!
1 Logistyka, 2 EPL i 2 2 EM SS, 2 EM SN, 1 MAB SP i 1 MUP SP
dotyczy zajęć z dr hab. G. Cern, prof. uczelni
1 Logistyka - Prawo gospodarcze
piątki 25.04, 9.05 i 23.05 - Zajęcia stacjonarne w godzinach 11:30-12:15
do tego 1 spotkanie online - poniedziałek 5.05 godz. 18.00-19:30
pozostałe zajęcia w terminach 13.06; 18.06 (środa według planu piątkowego) i 20.06 w godz. 11:30-12:15
2 EM + 2 EPL Prawo gospodarcze wykład
piątki 25.04, 9.05 i 23.05 - zajęcia stacjonarne w godzinach 13:45-14:30
do tego spotkanie on-line środa 14.05 w godz. 16:00-16:45
pozostałe 3 h w terminach 13.06; 18.06 (środa według planu piątkowego) i 20.06 w godz. 13:45-14:30
2 EPL Prawo gospodarcze ćwiczenia
piątki 25.04, 9.05 i 23.05 -zajęcia stacjonarne w godzinach 12:30-13:30
do tego ćw online w środy (14.05, 28.05), godz. 15.30-16.30,
pozostałe 3 spotkania w terminach 13.06; 18.06 (środa według planu piątkowego) i 20.06 w godz. 12:30-13:30
2 EM Prawo gospodarcze ćwiczenia
piątki 25.04, 9.05 i 23.05 - zajęcia stacjonarne w godzinach 14:45-15:45
do tego ćw online w środy (14.05, 28.05), godz. 16.30-17.30,
pozostałe 3 spotkania Pani Profesor w terminach 13.06; 18.06 (środa według planu piątkowego) i 20.06 w godz. 14:45-15:45
MAB Prawo handlowe i umowy handlowe
zajęcia stacjonarne w piątki
25.04 - 16:00 - 16:45
9.05 - 16:00-17:30
23:05 16:00-19:15
pozostałe 8 godzin 13.06; 18.06 (środa według planu piątkowego) i 20.06 w godz. 16:00-18:00
2 EM Prawo gospodarcze ćwiczenia (studia niestacjonarne)
zajęcia stacjonarne w piątki 25.04, 9.05 i 23.05 w godzinach 19:00-21:30
pozostałe 3 godziny w terminie 13.06 w godz. 19:00-21:30
2 EM Prawo gospodarcze wykład (studia niestacjonarne)
wykład on-line w niedziele 11.05, 25.05, 01.06 w godz. 16:45-18:15
Seminarium magisterskie MUP
13.06 w godz. 18:05-18:50
18.06 (środa zajęcia według planu piątkowego) oraz 20.06 w godz. 18:05-20:20
UWAGA 2 EPL i 2 EM SS !!!
W dniu 24.04.2025 r. zajęcia ( 8.00-11.15) z dr Joanną Sitz zostały przeniesione do sali 132 przy Al. grunwaldzkiej 137.
UWAGA 1 EKONOMIA SS !!!
W dniu 16.04.2025 r. zmiana organizacji zajęć:
8:00-10:30 uczestnictwo w turnieju (wszyscy - w ramach zajęć w-f) - sala CSB ul. Grunwaldzka 137;
10:45-11:30 Podstawy makroekonomii (W) - s. 109/110 C;
11:45-13:15 Podstawy makroekonomii (Ćw obie grupy razem) - s. 109/110 C;
13:30-14:15 Historia gospodarcza (Ćw) gr. 1 - s. 206.
UWAGA 1 MAB SP !!!
W dniu 28.03.2025 zajęcia z dr Szymonem Kisielem z Prawa handlowego i Umów handlowych, zostają przełożone na dzień 4.04.2025 (godziny bez zmian). W dniu 28.03.2025 r. zajęcia przeprowadzi Pani dr Kamińska-Stańczak z przedmiotu Rachunkowość zarządcza
UWAGA 3 ABP SS !!!
Seminarium dyplomowe z dnia 26.03.2025 r. u dr Ewy Pachury zostało przeniesione na dzień 28.03.2025 r.
UWAGA!
W dniu 25.03.2025 r. odbywające się zajęcia w sali 302 z dr Henrykiem Gawrońskim, prof. uczelni zostaną przeniesione do innych sal:
2 EM - godz. 9.45-11.15 sala 130
2 EPL- godz. 11.30-12.15 i 12.30-14.00 sala 310
1 logistyka- godz. 14.15-15.45 sala 101/C
UWAGA! 1 rok Logistyki
Dnia 19.03.2025 godz. 12.30-15.45 dr M. Bucholc zajęcia z 1 rok Logistyka, tego dnia zamiast w sali 310, zajęcia odbędą się w sali 130.
UWAGA!
Z uwagi na zaplanowane 11.03 rozstrzygnięcie konkursu UP w auli 207/208C i salach od 206 do 208,odbywające się tam zajęcia w godz. 8.00-16.00 przeniesione zostaną do innych sal.
Instytut Ekonomiczny:
1 logistyka – dr Gawroński, prof. uczelni, g. 14.15-15.45 z Sali 208 do Sali 302
2 EPL – dr Gawroński, prof. uczelni g. 11.30-14.00z Sali 208 do Sali 302
2 EM – dr Gawroński, prof. uczelni g. 11.30-14.00z Sali 208 do Sali 302
2 EPL – mgr Matłach g. 9.45-11.15z Sali 207 do Sali 129
1 administracja - dr Pietrulewicz g. 13.30-16.00z Sali 206 do Sali 313
1 ekonomia – dr Grodziewicz-Cernuto g. 8.00-9.30z Sali 208 do Sali 132
1 MUP - dr Pietrulewicz g. 16:00 - 17:30 z sali 206 do sali 313
Uwaga 1 Logistyka, 2 EM SS, i 2 EPL SS ( aktualizacja 04.03.2025 r.)
W związku z nieobecnością dr hab. G. Cern , prof. uczelni zajęcia z przedmiotu Prawo gospodarcze w zastępstwie prowadzić będzie dr Sz. Kisiel według następującego porządku:
Piątki w terminach:
14.03, 28.03, 11.04, 25.04
Prawo gospodarcze (1 W) 1 Logistyka
11:30-12:15
Prawo gospodarcze (Ćw) 2 EPL
12:30 - 13:30
Prawo gospodarcze (W) 2 EM + 2 EPL
13:45-14:30
Prawo gospodarcze (Ćw) 2 EM
14:45-15:45
W pozostałe tygodnie zajęcia odbędą się według bezpośrednich ustaleń z prowadzącym
Uwaga 1 MAB
W związku z nieobecnością dr hab. G. Cern zajęcia z przedmiotu Prawo handlowe i umowy handlowe prowadzić będzie w zastępstwie dr Sz. Kisiel według następującego porządku:
1
28.02
Rachunkowość zarządcza
16:00-20:15 (5 h)
2
7.03
Rachunkowość zarządcza
16:00-20:15 (5 h)
3
14.03
Prawo handlowe
16:00-20:15 (5 h)
4
21.03
Rachunkowość zarządcza
16:00-20:15 (5 h)
5
28.03
Prawo handlowe
16:00-20:15 (5 h)
6
4.04
Rachunkowość zarządcza
16:00-20:15 (5 h)
7
11.04
Prawo handlowe
16:00-20:15 (5 h)
8
25.04
Prawo handlowe
16:00-16:45 (1 h)
Rachunkowość zarządcza
17:00-20:15 (4 h)
9
9.05
Prawo handlowe
16:00-17:30 (2h)
Rachunkowość zarządcza
17:45-21:00 (4 h)
dodatkowy termin za 16.05 - 6.03
Rachunkowość zarządcza
16:00 - 17:30 (2h)
- Współczesny rynek pracy - trendy, scenariusze rozwoju i zawody przyszłości
- Zajęcia na Maderze w ramach Erasmus+. Wykładowcy z ANS w Elblągu o rynku pracy, business design i UX
- "Is it Possible to Be Assertive and Gentle at the Same Time?" - zagraniczne warsztaty w Dubrowniku
- Ogłoszenia do planów zajęć w semestrze letnim 2024/2025
- Najlepsze prace dyplomowe w Instytucie Ekonomicznym nagrodzone
- Program BIP - dla studentów II i III rok Administracja i Ekonomia
- Ranking średnich do Stypendium Rektora na semestr LETNI 2024/2025
- Listy 10% najlepszych absolwentów roku 2023/2024
- Terminy obron w Instytucie Ekonomicznym
- Konsultacje nauczycieli akademickich
- Relacja z wyjazdu do Warszawy i Szczytna
- Wytyczne Dyrektora IE
- Zajęcia w Skansenie Pszczelarskim
- Podstawy ekonomii dla administracji w praktyce
- Wyniki ankietyzacji zajęć za semestr zimowy 2024/2025
- Kolejne praktyczne zajęcia w Skansenie Pszczelarskim
- AZS - oferta Sekcji Wodnej oraz Sekcji Szachowej
- Studenci ANS na Jaszczurach
- „Kocham Cię życie” – studenci ANS na marszu
- Studenci poznali zagadnienia związane z gospodarowaniem kapitałem ludzkim
- Szkolenie dla studentów I roku Instytutu Ekonomicznego
- Zajęcia "Młody detektyw" z SKN Public Safety
- Praktyczne zajęcia w schronisku
- Praktyczne zajęcia w Domu pod Cisem
- Ekonomiści uczestniczyli w kawiarence naprawczej
- Studenci w Skansenie Pszczelarskim
- Praktyczne zajęcia dla młodzieży
- Studenci zwiedzili Muzeum II Wojny Światowej
- Studentka Instytutu Ekonomicznego na Mistrzostwach Europy w warcabach
- Terminy zjazdów w roku akademickim 2024/2025
- Wyniki stypendium Rektora w IE na semestr LETNI w roku akad. 2024/2025
- Warsztaty pt. „Jak finansować rozwój swojego pomysłu biznesowego?”