ul. Wojska Polskiego 1, pok. 222
82-300 Elbląg
tel.: +48 55 629 05 55
Turn on Javascript!
Prorektor ds. Organizacyjnych i Naukowych
dr Irena Sorokosz, prof. uczelni
Kompetencje:
- 1. Znajomość obowiązujących przepisów prawa oraz zarządzeń i innych aktów normatywnych dotyczących wykonywanych zadań.
- 2. Wypełnianie obowiązków wynikających z ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz Statutu ANS w Elblągu.
- 3. Nadzór nad prowadzeniem spraw podległych jednostek organizacyjnych zgodnie ze schematem organizacyjnym.
- 4. Nadzór nad Biblioteką ANS w Elblągu.
- 5. Nadzór nad Wydawnictwem ANS w Elblągu.
- 6. Nadzór nad Archiwum ANS w Elblągu.
- 7. Nadzór promocji Uczelni.
- 8. Koordynacja działań Zespołu ds. Uczelni Otwartej.
- 9. Nadzór nad działalnością chóru Uczelni.
- 10. Nadzór nad działalnością Akademii Dziecięcej.
- 11. Nadzór nad działalnością Pełnomocnika ds. Akademii Seniora.
- 12. Nadzór nad działalnością Pełnomocnika ds. Wolontariatu.
- 13. Nadzór nad Akademickim Centrum Wsparcia i Doradztwa.
- 14. Udział w przygotowywaniu planu strategicznego funkcjonowania Uczelni i nadzór nad jego realizacją w zakresie zagadnień podległych Prorektorowi ds. Organizacyjnych i Naukowych.
- 15. Nadzór na rozwojem naukowym nauczycieli akademickich zatrudnionych w Uczelni.
- 16. Nadzór nad organizacją konferencji i seminariów naukowych.
- 17. Koordynowanie prac Instytutów oraz innych jednostek organizacyjnych w zakresie prac naukowo – badawczych i współpracy z gospodarką (wespół z Prorektorem ds. Kształcenia).
- 18. Współpraca z Prorektorem ds. Kształcenia w zakresie wymiany międzynarodowej pracowników.
- 19. Nadzór nad pozyskiwaniem dla Uczelni środków unijnych, w tym określanie strategii w zakresie pozyskiwania tych środków oraz organizowanie zespołów do przygotowywania wniosków.
- 20. Współudział w przygotowywaniu planu rzeczowo-finansowego Uczelni.
- 21. Przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych i nadzór nad ich realizacją w zakresie: badań naukowych, dofinansowywania kształcenia się pracowników ANS i grantów uczelnianych doktorskich.
- 22. Nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań w zakresie wykonywanych zadań.
- 23. Udział w posiedzeniach Senatu z głosem doradczym.
- 24. Wykonywanie innych zadań wynikających z aktów normatywnych oraz poleceń Rektora, związanych z funkcjonowaniem Uczelni, w tym z realizacją celów ustawowych i statutowych.