Kierunek studiów: Informatyka
Specjalność:
grafika komputerowa i multimedia Uzyskany tytuł inżynier
Czas trwania studiów 4 lata (osiem semestrów)
Tryb studiów stacjonarne
Opłata za studia bezpłatne
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
- fotografia komputerowa i komputerowa obróbka fotografii,
- techniki fotogrametryczne wykorzystywane np. w geodezji,
- inżynieria odwrotna, a w tym skanowanie 3D i szybkie prototypowanie,
- grafika dwu- i trójwymiarowa z uwzglę-dnieniem jej zastosowania w reklamie, przy tworzeniu gier komputerowych, animacji i wizualizacji dynamicznej, technii filmowe i multimedialne,
- wirtualna rzeczywistość wykorzystywana przy budowie aplikacji wieloplatformowych, gier komputerowych oraz modeli wirtualnych.
Praca dla Ciebie
Studia informatyczne na specjalności grafika komputerowa i multimedia przygotowują:
- twórców grafiki trójwymiarowej wyspecjalizowanych w działalności reklamowej,
- projektantów pracujących z systemami CAD/CAM/CAE,
- specjalistów z zakresu obróbki fotografii, materiałów filmowych i dźwięku,
- projektantów (developerów) gier komputerowych.
Uzyskany tytuł
inżynier
Czas trwania studiów
4 lata (osiem semestrów)
Tryb studiów
stacjonarne
Opłata za studia
bezpłatne
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
- fotografia komputerowa i komputerowa obróbka fotografii,
- techniki fotogrametryczne wykorzystywane np. w geodezji,
- inżynieria odwrotna, a w tym skanowanie 3D i szybkie prototypowanie,
- grafika dwu- i trójwymiarowa z uwzglę-dnieniem jej zastosowania w reklamie, przy tworzeniu gier komputerowych, animacji i wizualizacji dynamicznej, technii filmowe i multimedialne,
- wirtualna rzeczywistość wykorzystywana przy budowie aplikacji wieloplatformowych, gier komputerowych oraz modeli wirtualnych.


Praca dla Ciebie
Studia informatyczne na specjalności grafika komputerowa i multimedia przygotowują:
- twórców grafiki trójwymiarowej wyspecjalizowanych w działalności reklamowej,
- projektantów pracujących z systemami CAD/CAM/CAE,
- specjalistów z zakresu obróbki fotografii, materiałów filmowych i dźwięku,
- projektantów (developerów) gier komputerowych.