Flaga: Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny Flaga: Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Zdobądź certyfikaty Google Analytics i Google Ads

Zdobądź certyfikaty Google Analytics i Google Ads

Poznaj świat marketingu internetowego dzięki certyfikowanym szkoleniom “analityka internetowa w e-commerce” oraz “zaawansowane techniki reklamy internetowej” uzupełnionych kursem “zastosowanie psychologii w biznesie”. Zajęcia prowadzone będą przez wieloletnich praktyków i certyfikowanych specjalistów Google. Dzięki szkoleniom poznasz metody śledzenia i analizowania zachowań użytkowników w Internecie oraz w jaki sposób kierować do nich skuteczne kampanie reklamowe.

 

 

Czas trwania kursu:

Analityka internetowa w e-commerce - 30h
Zaawansowane techniki reklamy internetowej - 30h
Zastosowanie psychologii w biznesie - 15h
+ jednodniowa wizyta studyjna w firmie zajmującej się na co dzień analityką e-commerce oraz kampaniami reklamowymi w Internecie.

 

Podczas kursów będziesz miał możliwość zdobycia certyfikatów Google:

  1. Kwalifikacja indywidualna Google Analytics.
  2. Google Ads Search Certification.

 

Umiejętności jakie nabędziesz podczas kursów m.in.:

  1. Korzystanie z Google Analytics w celu badania zachowań użytkowników na witrynach i sklepach internetowych.
  2. Mierzenia skuteczności kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych.
  3. Tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi w środowisku Google Ads.
  4. Działania i komunikacji w zespole i delegowania zadań.

 

 

Przygotowanie do zawodu

Zdobędziesz praktyczną wiedzę i certyfikaty Google, które umożliwią Ci rozpoczęcie pracy jako specjalista Google Ads, specjalista SEM / PPC, specjalista e-commerce lub analityk e-commerce / internetowy. Uzyskane certyfikaty firmy Google są uznawane za podstawowe źródło weryfikacji wiedzy kandydatów na te stanowiska. A zapotrzebowanie na te specjalności rośnie w tempie dwucyfrowym z roku na rok.

Umiejętności, których nabędziesz, będą też niezbędne jeśli planujesz działania w dowolnym obszarze Internetu lub sprzedaży własnych produktów i usług. Umiejętność oceny działań marketingowych i znajomość ich mechanizmów uczyni Cię wartościowym członkiem każdego zespołu.

 

Rekrutacja

Rekrutacja odbywa się zdalnie, zgłoszenia są przyjmowane na maila: Turn on Javascript!; liczba osób w grupie to 10 (przy dużym zainteresowaniu przewiduje się zwiększenie liczebności grupy), liczba grup na semestr 2 (łącznie 20 studentów).

Kurs przeznaczony jest dla studentów ostatnich dwóch semestrów czyli: dla Instytutu Informatyki Stosowanej (sem. 7 i 8), dla Instytutu Ekonomicznego (sem. 6 i 7) dla Instytutu Politechnicznego (7 i 8); jeżeli liczba studentów przekroczy wymaganą liczbę w grupie, powstanie lista rankingowa, która będzie uwzględniała sem. (ostatni semestr dla instytutu + 1 punkt, przedostatni 0,5 pkt.) oraz czas zgłoszenia (pierwsze 10 osób 1 punkt, następne osoby 0,5 punktu); osobna rekrutacja dla grupy z IIS im. K. Brzeskiego (min. 10 osób) i osobna rekrutacja dla IP i IE (min. 10 osób);

Student zgłaszający chęć uczestnictwa w kursie musi podać: imię nazwisko, nr indeksu, mail i/lub nr telefonu do kontaktu.

Szczegółowe informacje o projekcie i dokumenty do pobrania znajdują się na stronie „PWSZ w Elblągu - Uczelnia III-ciej Generacji”

W przypadku zakwalifikowania się do udziału w kursach student jest zobowiązany przejść Bilans kompetencji.

 

W przypadku pytań merytorycznych, odnośnie kursu, zapraszamy do kontaktu z trenerami:

Marcin Kopczyński
Turn on Javascript!
tel. 505 975 501 

Bartłomiej Polak
Turn on Javascript!
tel. 505 972 315

 

Szkolenie realizowane w ramach projektu „PWSZ w Elblągu - Uczelnia III-ciej Generacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Zintegrowane Programy Uczelni.


Data publikacji: 18 stycznia 2021

Przewiń do góry