Wybory uzupełniające do Rady Studentów

Wybory uzupełniające do Rady Studentów

Komunikat Studenckiej Komisji Wyborczej

Zgodnie z § 8 Regulaminu Samorządu Studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu zostaną przeprowadzone wybory uzupełniające do Rady Studentów PWSZ w Elblągu. Swoje kandydatury mogą zgłaszać wszyscy studenci. Głosować będą mogli wszyscy studenci, każdy na swoim Instytucie, zgodnie z Regulaminem Wyborczym do Rady Studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. 

  

Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin wyborów dostępne są poniżej oraz w biurze Rady Studentów. 


Lista kandydatów i wyniki wyborów będą umieszczone na stronie internetowej Uczelni, fanpage facebook.com/rspwszelblagoraz w budynkach Uczelni. Wszelkie zapytania w sprawie wyborów prosimy kierować na adres e-mail: Turn on Javascript!.

 

Skan formularza należy wysłać na e-mail Turn on Javascript!, tytułem „Formularz - wybory 2018

 

 

 

Aktualny harmonogram wyborów uzupełniających do Rady Studentów PWSZ w Elblągu 2018

30 marca – koniec zbierania zgłoszeń od kandydatów

6-7 kwietnia – ogłoszenie listy kandydatów 

13 kwietnia – głosowanie

20-21 kwietnia – ogłoszenie wyników

 

Druki do pobrania:

1. Formularz zgłoszeniowy

2. Regulamin wyborów

 


Data publikacji: 22 marca 2018

Przewiń do góry