Flaga: Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny Flaga: Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Biuro Rektora

 

Dyrektor
mgr Dorota Pawłowicz
ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 217
+48 55 629 05 59
Turn on Javascript!

 

Sekretariat Rektora

inż. Dorota Urbańska

st. specjalista ds. administracyjnych

ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 220

+48 55 629 05 01

Turn on Javascript!

 

Kancelaria Ogólna

mgr Anna Król

starszy referent administracyjny

ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 18

+48 55 629 05 05

Turn on Javascript!

 

Ewa Wall

samodzielny referent

ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 115

+48 55 629 05 89

Turn on Javascript!
 

 

Sekretariat Prorektora ds. Kształcenia

Sekretariat Prorektora ds. Organizacyjnych i Naukowych:

lic. Aleksandra Cabaj-Malinowska

starszy specjalista ds. administracyjnych

ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 222

+48 55 629 05 55

Turn on Javascript!

 


Kompetencje:

  1.  Obsługa administracyjna i biurowa Rektora i Prorektorów.
    1. Obsługa spotkań Rektora i Prorektorów.
    2. Prowadzenie kalendarza Rektora i Prorektorów.
    3. Prowadzenie Kancelarii Ogólnej, w tym:

1)     przyjmowanie, segregowanie, wydawanie i wysyłanie korespondencji uczelnianej;

2)     przyjmowanie i wydawanie korespondencji wewnętrznej;

3)     załatwianie reklamacji pocztowych;

4)     rozliczanie kosztów wysyłanej korespondencji.

  1. Techniczna obsługa wydawnictw:

1)  przyjmowanie prac zatwierdzonych i ujętych w rocznym planie wydawniczym;

2)  dbałość o terminowe wydawanie publikacji;

3)  kontakt z recenzentami, drukarnią;

4)  archiwizacja wydanych materiałów i dokumentów;

      5)  przyjmowanie i wysyłanie korespondencji dotyczącej Wydawnictw PWSZ w Elblągu;

      6)  sekretarska obsługa Zespołu Pełnomocnego ds. Wydawnictw.

  1. Obsługa systemu Elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).
  2. Monitorowanie zmian w systemie powszechnie obowiązującego prawa.
  3. Przygotowywanie i obsługa posiedzeń Senatu, Rady Uczelni ANS w Elblągu i Kolegium Rektorskiego (przygotowywanie porządków posiedzeń, wysyłanie zaproszeń wraz z materiałami do członków Senatu i Rady Uczelni, protokołowanie posiedzeń, sporządzanie protokołów z posiedzeń).
  4. Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych: zarządzeń Rektora, uchwał Senatu, uchwał Rady Uczelni.
  5. Prowadzenie rejestrów wewnętrznych aktów normatywnych, w tym zarządzeń Rektora, uchwał Senatu, uchwał Rady Uczelni.
  6. Prowadzenie rejestru umów o współpracy zawartych z interesariuszami zewnętrznymi.
  7. Sporządzanie projektu rocznego sprawozdania Rektora, sprawozdania z realizacji Strategii oraz rocznego sprawozdania ze sposobu załatwiania skarg i wniosków w oparciu o dane otrzymane od jednostek organizacyjnych.
  8. Przygotowywanie oraz prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Rektora (z wyłączeniem upoważnień dotyczących przetwarzania danych osobowych w systemach tradycyjnych i informatycznych).
  9. Prowadzenie rejestru kół naukowych i organizacji studenckich.
  10. Rejestrowanie i gromadzenie dokumentacji kontroli zewnętrznych prowadzonych w Uczelni.
  11. Administracja centralna Zintegrowanego Systemu Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce "POL-on".
  12. Organizacja uroczystości ogólnouczelnianych wspólnie z Biurem Promocji i Współpracy z Zagranicą.
  13. Prowadzenie kalendarza uroczystości ogólnouczelnianych i listy gości.
  14. Przyjmowanie i przekazywanie do IPN oświadczeń lustracyjnych pracowników podlegających lustracji oraz prowadzenie ewidencji oświadczeń lustracyjnych osób podlegających obowiązkowi lustracji.
  15. Zamawianie pieczęci urzędowych i pieczątek Uczeni, jednostek i pracowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  16. Prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i pieczątek.
  17. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych pracowników Uczelni.
  18. Ewidencja i aktualizacja składu osobowego komisji i zespołów uczelnianych.
  19. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej – publikowanie i aktualizowanie informacji w zakresie dotyczącym strategii Uczelni, aktów prawnych i ocen PKA.
  20. Prowadzenie spraw związanych z  funkcjonowaniem kontroli zarządczej.
  21. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001.
  22. Pomoc w prowadzeniu dokumentacji związanej z postępowaniami sądowymi.
  23. Współpraca z komisjami dyscyplinarnymi w zakresie prowadzonych postępowań dyscyplinarnych.
  24. Protokołowanie posiedzeń i obsługa administracyjna Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia.
  25. Przyjmowanie wniosków o udostępnianie informacji publicznej oraz monitorowanie ich realizacji.
  26. Prowadzenie rejestru przychodzących wniosków o udostępnianie informacji publicznej oraz udzielonych odpowiedzi.

 

 

 

KONTAKT

Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
Biuro Rektora
Przewiń do góry