Struktura
Biuro Rektora
Dyrektor
mgr Dorota Pawłowicz
ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 217
+48 55 629 05 59
Turn on Javascript!
Sekretariat Rektora
inż. Dorota Urbańska
st. specjalista ds. administracyjnych
ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 220
+48 55 629 05 01
Turn on Javascript!
Kancelaria Ogólna
mgr Anna Król
starszy referent administracyjny
ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 18
+48 55 629 05 05
Turn on Javascript!
Ewa Wall
samodzielny referent
ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 115
+48 55 629 05 89
Turn on Javascript!
Sekretariat Prorektora ds. Kształcenia
Sekretariat Prorektora ds. Organizacyjnych i Naukowych:
lic. Aleksandra Cabaj-Malinowska
starszy specjalista ds. administracyjnych
ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 222
+48 55 629 05 55
Turn on Javascript!
Kompetencje:
- Obsługa administracyjna i biurowa Rektora i Prorektorów.
- Obsługa spotkań Rektora i Prorektorów.
- Prowadzenie kalendarza Rektora i Prorektorów.
- Prowadzenie Kancelarii Ogólnej, w tym:
1) przyjmowanie, segregowanie, wydawanie i wysyłanie korespondencji uczelnianej;
2) przyjmowanie i wydawanie korespondencji wewnętrznej;
3) załatwianie reklamacji pocztowych;
4) rozliczanie kosztów wysyłanej korespondencji.
- Techniczna obsługa wydawnictw:
1) przyjmowanie prac zatwierdzonych i ujętych w rocznym planie wydawniczym;
2) dbałość o terminowe wydawanie publikacji;
3) kontakt z recenzentami, drukarnią;
4) archiwizacja wydanych materiałów i dokumentów;
5) przyjmowanie i wysyłanie korespondencji dotyczącej Wydawnictw PWSZ w Elblągu;
6) sekretarska obsługa Zespołu Pełnomocnego ds. Wydawnictw.
- Obsługa systemu Elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).
- Monitorowanie zmian w systemie powszechnie obowiązującego prawa.
- Przygotowywanie i obsługa posiedzeń Senatu, Rady Uczelni ANS w Elblągu i Kolegium Rektorskiego (przygotowywanie porządków posiedzeń, wysyłanie zaproszeń wraz z materiałami do członków Senatu i Rady Uczelni, protokołowanie posiedzeń, sporządzanie protokołów z posiedzeń).
- Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych: zarządzeń Rektora, uchwał Senatu, uchwał Rady Uczelni.
- Prowadzenie rejestrów wewnętrznych aktów normatywnych, w tym zarządzeń Rektora, uchwał Senatu, uchwał Rady Uczelni.
- Prowadzenie rejestru umów o współpracy zawartych z interesariuszami zewnętrznymi.
- Sporządzanie projektu rocznego sprawozdania Rektora, sprawozdania z realizacji Strategii oraz rocznego sprawozdania ze sposobu załatwiania skarg i wniosków w oparciu o dane otrzymane od jednostek organizacyjnych.
- Przygotowywanie oraz prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Rektora (z wyłączeniem upoważnień dotyczących przetwarzania danych osobowych w systemach tradycyjnych i informatycznych).
- Prowadzenie rejestru kół naukowych i organizacji studenckich.
- Rejestrowanie i gromadzenie dokumentacji kontroli zewnętrznych prowadzonych w Uczelni.
- Administracja centralna Zintegrowanego Systemu Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce "POL-on".
- Organizacja uroczystości ogólnouczelnianych wspólnie z Biurem Promocji i Współpracy z Zagranicą.
- Prowadzenie kalendarza uroczystości ogólnouczelnianych i listy gości.
- Przyjmowanie i przekazywanie do IPN oświadczeń lustracyjnych pracowników podlegających lustracji oraz prowadzenie ewidencji oświadczeń lustracyjnych osób podlegających obowiązkowi lustracji.
- Zamawianie pieczęci urzędowych i pieczątek Uczeni, jednostek i pracowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i pieczątek.
- Prowadzenie rejestru delegacji służbowych pracowników Uczelni.
- Ewidencja i aktualizacja składu osobowego komisji i zespołów uczelnianych.
- Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej – publikowanie i aktualizowanie informacji w zakresie dotyczącym strategii Uczelni, aktów prawnych i ocen PKA.
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej.
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001.
- Pomoc w prowadzeniu dokumentacji związanej z postępowaniami sądowymi.
- Współpraca z komisjami dyscyplinarnymi w zakresie prowadzonych postępowań dyscyplinarnych.
- Protokołowanie posiedzeń i obsługa administracyjna Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia.
- Przyjmowanie wniosków o udostępnianie informacji publicznej oraz monitorowanie ich realizacji.
- Prowadzenie rejestru przychodzących wniosków o udostępnianie informacji publicznej oraz udzielonych odpowiedzi.